fbpx
Justyna Sprawka
Ekspert z zakresu budowania marki osobistej, Doradca marek szkoleniowych

TYLKO ODWAŻNE MARKI ZARABIAJĄ

Ekspert z zakresu budowania marki osobistej I Doradca marek szkoleniowych

Justyna Sprawka od 2007 roku wspiera przedsiębiorców w osiąganiu biznesowych szczytów. Sprawia, że specjaliści którzy mają wiedzę, potrafią na niej zarabiać. 

Na co dzień współtworzy produkty i usługi, których sprzedaż przekroczyła 100 milionów złotych. Od 5 lat koncentruje się głównie na budowaniu silnych i dochodowych marek w branży nieruchomości.

 Pracowała m.in. z Danielem Siwcem, Rozsądnymi Braćmi, Flipem na Pierwotnym, Alehem Turem i wieloma innymi.

Swoich klientów prowadzi w sposób kompleksowy: audytuje, tworzy nowe produkty marki i wprowadza je na rynek, buduje i szkoli zespoły, tworzy strategie komunikacji marketingowej, integruje społeczność marki organizując m.in. wydarzenia branżowe. W procesie budowania marki współpracuje z prasą, radiem, telewizją i twórcami internetowymi. 

Wykładowca i szkoleniowiec, spędziła ponad 500 godzin dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Prelegent na konferencjach i spotkaniach branżowych. Autorka licznych publikacji w prasie.

Skuteczna, rzetelna, nastawiona na działanie. Mówi, że “Tylko odważne marki zarabiają”, i  stymuluje swoich klientów do rozwoju i przekraczania ich własnych granic.

Prywatnie, miłośniczka podróży. Zafascynowana Kubą oraz słoneczną Italią.

Publikacje w prasie

Projekt bez tytułu (81)

BUDUJĘ MARKI W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI

Rozmowa na temat moich współprac i budowania marek w branży nieruchomości pojawiła się w 12 wydaniu Strefy Nieruchomości. Wywiad ze mną przeprowadziła Aneta Nagler.

Projekt bez tytułu (82)

POZNAJ MOJĄ HISTORIĘ

Jeśli jesteś ciekawy, jaką drogę pokonałam aby móc realizować swoje pasje i co moim zdaniem jest najważniejsze w budowaniu marki, zapraszam Cię do przeczytania rozmowy, którą przeprowadziła ze mną Dorota Pawelec z onet.pl.

artykuł okładkowy

Marka osobista najmocniejszym elementem marki firmy

3 numer 2022, Real Estate Magazine

Ile kosztuje budowanie marki w branży nieruchomości numer 16 Strefy Nieruchomości

Ile kosztuje budowanie marki w branży nieruchomości

numer 16 Strefy Nieruchomości

5 blokad, które powstrzymują przed budowaniem marki eksperta

5 blokad, które powstrzymują przed budowaniem marki eksperta

nr 2 2022 Real Estate Magazine

Warstwa 1

5 błędów, których nie powinniśmy popełniać przy budowaniu marki osobistej

Strefa Nieruchomości, Nr 18

Warstwa 3

Marka osobista, czy marka firmowa?

Strefa Nieruchomości, Nr 19

Warstwa 2

Silna męska marka w nieruchomościach oraz  Silna kobieca marka w nieruchomościach

Investor Real Estate Expert, 6/2022

Wystąpienia

Wielka Integracja 4.0

2,2 uczestników

Jak zwiększyć przychody o 1000 % dzięki przemyślanej marce osobistej

Jako jedyna kobieta, stanęłam na scenie Wielkiej Integracji 4.0 przed ponad 2 tysiącami przedsiębiorców.
20-22 maja 2022

Wielka Integracja 5.0

2,2 uczestników

Udział w panelu dyskusyjnym "Przedsiębiorczość jest Kobietą"

II Ogólnopolskie Forum Inwestorek

200 uczestników

5 błędów w budowaniu marki osobistej

IV Zjazd Kwatermistrzów- Praktycy o Nieruchomościach

200 uczestników

Udział w panelu dyskusyjnym "Przedsiębiorczość jest Kobietą"

Stowarzyszenie "Mieszkanicznik"

Oddziały: Katowice, Łódź

Jak budować silną i dochodową markę w  branży nieruchomości.

ZAUFALI MI

 
Odkąd pamiętam zawsze pasjonowały mnie projekty-wyzwania, takie, na które wszyscy wokół mówili „ale to się nie uda”. Udawało się i pozwalało zarobić satysfakcjonujące pieniądze.

W swoim życiu przemierzyłam wiele dróg – odpowiadałam za PR, marketing, budowałam i szkoliłam zespoły, rekrutowałam, nawiązywałam relacje biznesowe,  byłam psychologiem, oraz przez ponad 10 lat szkoleniowcem. Niezależnie od firmy, dla której pracowałam, niezależnie od zajmowanego stanowiska, zawsze kończyło się tym, że wprowadzałam na rynek jakieś nowe szkolenie. Dlatego wszystkie te drogi zaprowadziły mnie w końcu do tej jednej, związanej z budowaniem marek szkoleniowych. Nigdy jednak nie zrezygnowałam z różnorodności działań związanej z moją pracą, bo ta wielozadaniowość cieszy mnie najbardziej.i