Justyna Sprawka
Ekspert z zakresu budowania marki osobistej, Doradca marek szkoleniowych
kontakt@justynasprawka.pl
Ekspert z zakresu budowania marki osobistej I Doradca marek szkoleniowych
Justyna Sprawka od 2007 roku wspiera przedsiębiorców w osiąganiu biznesowych szczytów. Sprawia, że specjaliści którzy mają wiedzę, potrafią na niej zarabiać.
Na co dzień współtworzy produkty i usługi, których sprzedaż przekroczyła 100 milionów złotych. Od 6 lat koncentruje się głównie na budowaniu silnych i dochodowych marek w branży nieruchomości.
Pracowała m.in. z Danielem Siwcem, Rozsądnymi Braćmi, Flipem na Pierwotnym, Alehem Turem i wieloma innymi.
Swoich klientów prowadzi w sposób kompleksowy: audytuje, tworzy nowe produkty marki i wprowadza je na rynek, buduje i szkoli zespoły, tworzy strategie komunikacji marketingowej, integruje społeczność marki organizując m.in. wydarzenia branżowe. W procesie budowania marki współpracuje z prasą, radiem, telewizją i twórcami internetowymi.
Wykładowca i szkoleniowiec, spędziła ponad 500 godzin dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Prelegent na konferencjach i spotkaniach branżowych. Autorka licznych publikacji w prasie.
Skuteczna, rzetelna, nastawiona na działanie. Mówi, że “Tylko odważne marki zarabiają”, i stymuluje swoich klientów do rozwoju i przekraczania ich własnych granic.
Prywatnie, miłośniczka podróży. Zafascynowana Kubą oraz słoneczną Italią.
Rozmowa na temat moich współprac i budowania marek w branży nieruchomości pojawiła się w 12 wydaniu Strefy Nieruchomości. Wywiad ze mną przeprowadziła Aneta Nagler.
Jeśli jesteś ciekawy, jaką drogę pokonałam aby móc realizować swoje pasje i co moim zdaniem jest najważniejsze w budowaniu marki, zapraszam Cię do przeczytania rozmowy, którą przeprowadziła ze mną Dorota Pawelec z onet.pl.
3 numer 2022, Real Estate Magazine
numer 16 Strefy Nieruchomości
nr 2 2022 Real Estate Magazine
Strefa Nieruchomości, Nr 18
Strefa Nieruchomości, Nr 19
Investor Real Estate Expert, 6/2022
W swoim życiu przemierzyłam wiele dróg – odpowiadałam za PR, marketing, budowałam i szkoliłam zespoły, rekrutowałam, nawiązywałam relacje biznesowe, byłam psychologiem, oraz przez ponad 10 lat szkoleniowcem. Niezależnie od firmy, dla której pracowałam, niezależnie od zajmowanego stanowiska, zawsze kończyło się tym, że wprowadzałam na rynek jakieś nowe szkolenie. Dlatego wszystkie te drogi zaprowadziły mnie w końcu do tej jednej, związanej z budowaniem marek szkoleniowych. Nigdy jednak nie zrezygnowałam z różnorodności działań związanej z moją pracą, bo ta wielozadaniowość cieszy mnie najbardziej.i