Internet to prawdziwa kopalnia wiedzy, sprawdzisz tam całe mnóstwo statystyk, ilość wyszukiwań interesujących Cię słów kluczowych, zrobisz monitoring mediów społecznościowych konkurencji, porównasz wydajność twojej strony internetowej i stron konkurencyjnych, dowiesz się ile osób wyszukuje informacji na temat Twojej usługi.
Podaję Ci do tego kilka darmowych narzędzi:
- Similar Web,
- Brand24,
- czy SEMrush,
- RankSignals.
Zostań klientem swojej konkurencji
Proces zakupowy, uczestnictwo w szkoleniu konkurencji pomogą Ci sprawdzić, jak wygląda ich komunikacja z klientem, w jaki sposób realizują swoje usługi, czy cena jest adekwatna do wykonanej pracy. Możesz również zaobserwować, czy to w jaki sposób budują markę w mediach społecznościowych, jest spójne z tym jak działają w rzeczywistości.
Minimum Viable Product
Zrób tak zwaną przedsprzedaż produktu, który jeszcze fizycznie nie istnieje. Na tych zasadach działa na przykład portal Polak potrafi, albo amerykański kickstrater. Ludzie mówią tam o swoich pomysłach, a inni wpłacają swoje pieniądze dlatego, że spodobała im się sam pomysł. Osoby, które wesprą Twój projekt, mogą potem dostać zniżkę na kolejne edycje szkoleń, webinarów, czy książek.
Odwiedź fora
Będą one kopalnią wiedzy na temat potrzeb Twojej grupy docelowej, przejrzyj branżowe czasopisma i książki. Da Ci to wiedzę na jakie tematy możesz pisać i dostarczać wartościowej wiedzy na swoich profilach społecznościowych.
Te działania, zajmą Ci trochę czasu, ale pozwolą na stworzenie solidnych podstaw Twojej marki.
Jeśli ten wpis był dla Ciebie wartościowy, udostępnij go proszę, aby dotarł do jak największej grupy zainteresowanych.
Dobrego dnia!
Potrzebujesz wsparcia w budowaniu swojej marki osobistej lub marki firmy? Masz wrażenie, że działania które do tej pory wykonywałeś nie przynoszą oczekiwanego rezultatu? – zachęcam do kontaktu. Napisz do mnie na adres: kontakt@justynasprawka.pl lub zadzwonisz pod numer tel. 500 719 279.