Wszyscy ich znają i raczej rzadko „kochają”.
Współpraca z trudnym klientem zawsze stanowi wyzwanie, choć bez wątpienia równie często jest mocno zniechęcająca. Istnieje naprawdę wiele typów klientów, którzy spędzają nam sen z powiek. Milczący tygodniami, wiecznie niezdecydowani, krytykujący i tacy, którzy są przekonani o własnej nieomylności niezależnie od sytuacji.
Czy warto w ogóle podejmować współpracę z klientem, z którym od samego początku zwyczajnie „nie klika”?
👉 Dobre nastawienie to podstawa! Każde doświadczenie biznesowe, nawet to negatywne, jest cenną lekcją na przyszłość. Wbrew pozorom trudni klienci często potrafią zbudować w nas najważniejszą umiejętność ludzi sukcesu, a mianowicie wytrwałość. Nawet jeśli sprawa z początku wydaje się stracona, warto powalczyć i dać z siebie wszystko, a rezultaty mogą nas zaskoczyć! Być może okaże się, że w niedalekiej przyszłości określenie „trudny” zamieni się w przypadku tego klienta na „wierny”?
A jak Ty radzisz sobie z trudnym klientem? Podejmujesz rękawice, a może odpuszczasz temat?
Potrzebujesz wsparcia w budowaniu swojej marki osobistej lub marki firmy? Masz wrażenie, że działania które do tej pory wykonywałeś nie przynoszą oczekiwanego rezultatu? – zachęcam do kontaktu. Napisz do mnie na adres: kontakt@justynasprawka.pl lub zadzwonisz pod numer tel. 500 719 279