fbpx
marka osobista

5 BŁĘDÓW W BUDOWANIU MARKI OSOBISTEJ

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line.  Zbudowanie silnej, atrakcyjnej marki zajmuje mnóstwo czasu, wymaga poniesienia niemałych nakładów finansowych, a także konsekwencji.  Współpracując z markami, zidentyfikowałam 5 najczęściej popełnianych błędów. 1. Powielanie w ciemno strategii działań …

5 BŁĘDÓW W BUDOWANIU MARKI OSOBISTEJ Read More »

TAK NIE BUDUJE SIĘ MARKI!

Dłużej nie będę milczeć- w ten sposób nie buduje się marki ! Kogo chcesz oszukać? Swoją społeczność czy kolegów z branży- niezły początek budowania marki, dużo w tym wiarygodności…. Kupowanie nagród i tytułów…ostatnio nagminnie obserwuję praktykę kupowania nagród, wyróżnień i tytułów. A przyznawanie ich, stało się nowym pomysłem na biznes. Opamiętajcie się…tego nie ukryjesz na dłuższą metę Moje podstawowe pytanie brzmi- czym tu się chwalić? Sam się zgłaszasz, sam …

TAK NIE BUDUJE SIĘ MARKI! Read More »

NIE UPODABNIAJ MARKI DO KONKURENCJI!

Co jest sekretem udanych działań w budowaniu marki? Dobrze rozpisana strategia? Odpowiedni dobór narzędzi? Trafne zdefiniowanie grup docelowych? Żadnego z tych elementów nie sposób pominąć, jednak niezbędna jest klamra, która zepnie je w całość. Takim spoiwem jest autentyczność, bez której nie ma skutecznej komunikacji. Budowanie marki jest często mylnie kojarzony z kreowaniem „nowego ja”. Tymczasem dobra strategia opiera się na tym, co dana firma, marka już posiada, choć być …

NIE UPODABNIAJ MARKI DO KONKURENCJI! Read More »

budowanie marki

BUDOWANIE MARKI – Czego nikt inny Ci nie powie!

Będzie szczerze…Muszę to w końcu napisać, bo krew mnie zalewa jak spotykam się z kolejnym klientem, który oczekuje ode mnie “magicznego guzika” na budowanie marki. Na zarabianie gigantycznych pieniędzy w miesiąc od pierwszego kontaktu. Bez wkładu w postaci własnego czasu i pieniędzy. Kochani – budowanie silnej marki KOSZTUJE. Najpierw trzeba zainwestować, aby potem móc na tym zarabiać. Nie odwrotnie! Jeśli Ktoś powiedział Ci inaczej – minął się z prawdą. Coraz częściej …

BUDOWANIE MARKI – Czego nikt inny Ci nie powie! Read More »

CZY ZNASZ SWOJĄ KONKURENCJĘ?

Rozmawiając z klientami bardzo często spotykam się z tym samym błędem. Niewielu przedsiębiorców śledzi działania marketingowe swojej konkurencji. Albo robi to zbyt rzadko. Nie sposób efektywnie oferować swoich usług bez analizy i obserwacji konkurentów. Powinieneś wiedzieć z jakimi cenami, warunkami czy ofertami się mierzysz. Zdarza się, że klient jest przekonany, że oferuje niepowtarzalną usługę na rynku. W rzeczywistości, na tle konkurencji, można było ją nazwać średnią. Często wynika to z faktu, że przedsiębiorcy …

CZY ZNASZ SWOJĄ KONKURENCJĘ? Read More »

BUDOWANIE MARKI CZYLI JAK PRZYGOTOWAĆ I UDOSTĘPNIAĆ DARMOWE TREŚCI

Tworzenie i udostępnianie darmowych treści jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów budowania marki i zdobywania zaufania docelowego odbiorcy. Zamiast próbować przekonać odbiorców, że możesz im pomóc, stwórz treści, które rzeczywiście im pomagają. To buduje zaufanie i pomaga pozycjonować Cię jako eksperta i autorytet w Twojej branży. To nie przypadek, że dziś najbardziej znane marki osobiste publikują znaczne ilości treści online, aby pomóc w budowaniu i pielęgnowaniu odbiorców. Od czego zacząć planowanie treści?  …

BUDOWANIE MARKI CZYLI JAK PRZYGOTOWAĆ I UDOSTĘPNIAĆ DARMOWE TREŚCI Read More »

BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ I FIRMOWEJ W PRAKTYCE

Tydzień spędziłam w Gdańsku na indywidualnych konsultacjach dotyczących budowania marki osobistej i firmowej. Moimi klientami były głównie osoby/firmy które są obecne na rynku od pewnego czasu i próbowały już wdrażać różne działania. Wyzwania klientów mogę podzielić na dwie grupy: Produkt/usługa danej marki miała słabą sprzedaż Klient miał mnóstwo pomysłów na nowe działania i chciał skonsultować ich realizację. Wyzwaniem często był czas. Najczęstszym błędem, który popełniają marki …

BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ I FIRMOWEJ W PRAKTYCE Read More »

Przestań ciągle bębnić o cenie❗

Przestań ciągle bębnić o cenie❗ Żywisz nadzieję, że natarczywe powtarzanie tego, ile kosztują u Ciebie usługi jest informacją przyciągającą uwagę klientów?Szczególnie tych niewrażliwych na cenę? Czy jesteś przekonany że informowanie o kolejnej wyprzedaży, rabacie, zniżce, upuście przekonuje do Ciebie klienta i wzmacnia jego lojalność? A co, jeśli konkurenci zaoferują jeszcze atrakcyjniejszą cenę? Jeśli zdecydujemy się brać udział w wyścigu o to, kto zaproponuje niższą cenę, miejmy na uwadze, …

Przestań ciągle bębnić o cenie❗ Read More »

Marka FIRMOWA której nie polecam czyli podróżowanie w czasie COVID-19

Lubicie historie z podróży? Ja bardzo, doświadczenia innych służą mi za inspirację a niekiedy ostrzeżenie. Tak też będzie tym razem- jeśli na mapie Waszych podróży znajduje się miasto zwane Łodzią, przeczytajcie koniecznie. Pisząc to, po nocy we własnym łóżku, mam już uśmiech na twarzy, ale w “trakcie” pobytu nie było mi do śmiechu, więc tylko osobom naprawdę zainteresowanym, na priv, powiem o który hotel chodzi 😉 Historię zacznę od tego, że był to 6 hotel, w którym miałam okazję przebywać w szalonych czasach …

Marka FIRMOWA której nie polecam czyli podróżowanie w czasie COVID-19 Read More »

JAK WYZNACZYĆ GRUPĘ DOCELOWĄ DLA MARKI

„Wszyscy to nie jest Twoja grupa docelowa” Seth Godin Grupa docelowa to najprościej mówiąc, ten segment rynku, do której kierujesz przekaz swojej marki, Twoi obecni i potencjalni klienci. Mają oni wspólne cechy i wspólną potrzebę, które czynią tę grupę wyraźnie odrębną od reszty rynku. Im bardziej szczegółowo określisz segmenty – tym lepiej zrozumiesz kto stoi po drugiej stronie Im lepiej zrozumiesz – tym lepiej dopasujesz …

JAK WYZNACZYĆ GRUPĘ DOCELOWĄ DLA MARKI Read More »