fbpx
marka osobista czy firmowa

Marka osobista czy marka firmowa?

Dzisiaj, dzięki łatwemu dostępowi do informacji, klienci bez problemu porównują produkty i usługi. Co więcej, z ciekawością analizują treści dotyczące firm i osób, które ten produkt czy usługę mają im dostarczyć. I bez względu na to, czy nam się to podoba, czy nie – ma to wpływ na podejmowane decyzje zakupowe. Jak w takim razie przebić się przez gąszcz informacji, by dostarczyć klientowi szczegóły naszej oferty?   Możemy skorzystać z licznych narzędzi dostępnych na rynku, tj. mediów społecznościowych czy newsletterów, …

Marka osobista czy marka firmowa? Read More »

5 blokad, które powstrzymują przed budowaniem marki eksperta

Budowanie marki eksperta przysparza niektórym wiele obaw i wątpliwości. Najczęściej jest to strach przed dużymi kosztami i oceną. To tylko kropla w morzu dylematów, z jakimi spotykają się ci, którzy chcieliby zbudować silną markę. Przyjrzyjmy się kilku z nich i sprawdźmy, czy obawy są faktycznie uzasadnione. 1. Budowanie marki jest kosztowne. Wysokie koszty to jeden z najczęstszych powodów, dla których ludzie wzbraniają się przed profesjonalnym budowaniem marki. Prawda jest taka, że wysokość danych …

5 blokad, które powstrzymują przed budowaniem marki eksperta Read More »

artykuł okładkowy

Marka osobista najmocniejszym elementem marki firmy

  Budowanie marki osobistej i marki firmy w dzisiejszym świecie, nie jest kaprysem, ale koniecznością, której wymaga od nas rynek. Umiejętność wyróżnienia się, pokazania swojej unikalności w dłuższej perspektywie czasowej, daje przewagę w działaniach sprzedażowych i ma dzisiaj wymierną wartość rynkową. Czym jest marka osobista?   Jak mówił Jeff Bezos, twórca i prezesa Amazon.com: „Marka osobista to to, co ludzie o tobie mówią, gdy wychodzisz z pokoju”. I trudno się z tym nie zgodzić. …

Marka osobista najmocniejszym elementem marki firmy Read More »

Ile kosztuje budowanie marki w branży nieruchomości?

Panuje przekonanie, że budowanie marki to głównie prowadzenie social mediów. Otóż nie. Budowanie świadomości Twojej marki to proces, do którego potrzebujesz włączyć różne działania. Nie wystarczy regularnie wysyłać newslettera czy pisać bloga – na pewno nie w branży nieruchomości. Zatem jakie działania musimy uwzględnić w budżecie? Współpraca z prasą, wystąpienia eksperckie na scenie, prowadzenie webinarów czy – co jest bardzo ważne – znakomicie przygotowana obsługa klienta w Twojej firmie. A o tym punkcie, zapomina większość …

Ile kosztuje budowanie marki w branży nieruchomości? Read More »

marka osobista

5 BŁĘDÓW W BUDOWANIU MARKI OSOBISTEJ

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line.  Zbudowanie silnej, atrakcyjnej marki zajmuje mnóstwo czasu, wymaga poniesienia niemałych nakładów finansowych, a także konsekwencji.  Współpracując z markami, zidentyfikowałam 5 najczęściej popełnianych błędów.   1. Powielanie w ciemno strategii …

5 BŁĘDÓW W BUDOWANIU MARKI OSOBISTEJ Read More »

TAK NIE BUDUJE SIĘ MARKI!

Dłużej nie będę milczeć- w ten sposób nie buduje się marki ! Kogo chcesz oszukać? Swoją społeczność czy kolegów z branży- niezły początek budowania marki, dużo w tym wiarygodności…. Kupowanie nagród i tytułów…ostatnio nagminnie obserwuję praktykę kupowania nagród, wyróżnień i tytułów. A przyznawanie ich, stało się nowym pomysłem na biznes. Opamiętajcie się…tego nie ukryjesz na dłuższą metę Moje podstawowe pytanie brzmi- czym tu się chwalić? Sam się zgłaszasz, sam …

TAK NIE BUDUJE SIĘ MARKI! Read More »

NIE UPODABNIAJ MARKI DO KONKURENCJI!

Co jest sekretem udanych działań w budowaniu marki? Dobrze rozpisana strategia? Odpowiedni dobór narzędzi? Trafne zdefiniowanie grup docelowych? Żadnego z tych elementów nie sposób pominąć, jednak niezbędna jest klamra, która zepnie je w całość. Takim spoiwem jest autentyczność, bez której nie ma skutecznej komunikacji. Budowanie marki jest często mylnie kojarzony z kreowaniem „nowego ja”. Tymczasem dobra strategia opiera się na tym, co dana firma, marka już posiada, choć być …

NIE UPODABNIAJ MARKI DO KONKURENCJI! Read More »

budowanie marki

BUDOWANIE MARKI – Czego nikt inny Ci nie powie!

Będzie szczerze…Muszę to w końcu napisać, bo krew mnie zalewa jak spotykam się z kolejnym klientem, który oczekuje ode mnie “magicznego guzika” na budowanie marki. Na zarabianie gigantycznych pieniędzy w miesiąc od pierwszego kontaktu. Bez wkładu w postaci własnego czasu i pieniędzy. Kochani – budowanie silnej marki KOSZTUJE. Najpierw trzeba zainwestować, aby potem móc na tym zarabiać. Nie odwrotnie! Jeśli Ktoś powiedział Ci inaczej – minął się z prawdą. Coraz częściej …

BUDOWANIE MARKI – Czego nikt inny Ci nie powie! Read More »

CZY ZNASZ SWOJĄ KONKURENCJĘ?

Rozmawiając z klientami bardzo często spotykam się z tym samym błędem. Niewielu przedsiębiorców śledzi działania marketingowe swojej konkurencji. Albo robi to zbyt rzadko. Nie sposób efektywnie oferować swoich usług bez analizy i obserwacji konkurentów. Powinieneś wiedzieć z jakimi cenami, warunkami czy ofertami się mierzysz. Zdarza się, że klient jest przekonany, że oferuje niepowtarzalną usługę na rynku. W rzeczywistości, na tle konkurencji, można było ją nazwać średnią. Często wynika to z faktu, że przedsiębiorcy …

CZY ZNASZ SWOJĄ KONKURENCJĘ? Read More »

BUDOWANIE MARKI CZYLI JAK PRZYGOTOWAĆ I UDOSTĘPNIAĆ DARMOWE TREŚCI

Tworzenie i udostępnianie darmowych treści jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów budowania marki i zdobywania zaufania docelowego odbiorcy. Zamiast próbować przekonać odbiorców, że możesz im pomóc, stwórz treści, które rzeczywiście im pomagają. To buduje zaufanie i pomaga pozycjonować Cię jako eksperta i autorytet w Twojej branży. To nie przypadek, że dziś najbardziej znane marki osobiste publikują znaczne ilości treści online, aby pomóc w budowaniu i pielęgnowaniu odbiorców. Od czego zacząć planowanie treści?  …

BUDOWANIE MARKI CZYLI JAK PRZYGOTOWAĆ I UDOSTĘPNIAĆ DARMOWE TREŚCI Read More »