fbpx

Marka FIRMOWA której nie polecam czyli podróżowanie w czasie COVID-19

Lubicie historie z podróży? Ja bardzo, doświadczenia innych służą mi za inspirację a niekiedy ostrzeżenie. Tak też będzie tym razem- jeśli na mapie Waszych podróży znajduje się miasto zwane Łodzią, przeczytajcie koniecznie. Pisząc to, po nocy we własnym łóżku, mam już uśmiech na twarzy, ale w “trakcie” pobytu nie było mi do śmiechu, więc tylko osobom naprawdę zainteresowanym, na priv, powiem o który hotel chodzi 😉 Historię zacznę od tego, że był to 6 hotel, w którym miałam okazję przebywać w szalonych czasach …

Marka FIRMOWA której nie polecam czyli podróżowanie w czasie COVID-19 Read More »

JAK WYZNACZYĆ GRUPĘ DOCELOWĄ DLA MARKI

„Wszyscy to nie jest Twoja grupa docelowa” Seth Godin Grupa docelowa to najprościej mówiąc, ten segment rynku, do której kierujesz przekaz swojej marki, Twoi obecni i potencjalni klienci. Mają oni wspólne cechy i wspólną potrzebę, które czynią tę grupę wyraźnie odrębną od reszty rynku. Im bardziej szczegółowo określisz segmenty – tym lepiej zrozumiesz kto stoi po drugiej stronie Im lepiej zrozumiesz – tym lepiej dopasujesz …

JAK WYZNACZYĆ GRUPĘ DOCELOWĄ DLA MARKI Read More »

6 BŁĘDÓW W BUDOWANIU MARKI OSOBISTEJ

Marka osobista to zestaw skojarzeń w głowach i sercach ludzi, wspomnień i wcześniejszych doświadczeń, które im zafundowałeś. Jest tym, co o tobie mówią i myślą ludzie, z którymi masz jakiś kontakt.  Marka osobista buduje twoją reputację, wpływa na twój wizerunek, relacje i całe życie. Dobra marka osobista jest pożądana, wartościowa, wiarygodna, unikalna i niezastąpiona.  JAKICH BŁĘDÓW UNIKAĆ podczas budowania marki? 👉 Nie udawaj kogoś, kim nie jesteś.  Zawsze więcej możesz …

6 BŁĘDÓW W BUDOWANIU MARKI OSOBISTEJ Read More »

Znikający klienci czyli GHOSTING w biznesie

To przerażające jak powszechny stał się GHOSTING 👻 w biznesie. Dotyka mojej firmy, firm moich znajomych, ludzi obcych. Gdy zaczęłam rozmawiać z innymi przedsiębiorcami o tym, z czym zaczęłam się stykać okazało się, że jest to wszechobecny trend, w każdej branży. Kiedyś ghosting kojarzył mi się głównie z relacjami damsko- męskimi. Nagle jedno znika bez słowa, nie odbiera telefonów, nie odpisuje na smsy czy maile. Udaje, że się nie znamy. Zachowanie kojarzyło mi się z tchórzostwem i zwyczajnym brakiem klasy. …

Znikający klienci czyli GHOSTING w biznesie Read More »

JAK SILNA MARKA OSOBISTA POMAGA W SPRZEDAŻY SZKOLEŃ

Będzie rozczarowany ten, kto oczekuje szybkich efektów i tego, że zbuduje silną markę w ciągu tygodnia czy miesiąca.  Wciąż dostaję pytanie jak długo trzeba budować markę aby szkolenia zaczęły się sprzedawać. Zawsze odwracam to pytanie na takie: Ile czasu jesteś w stanie zainwestować w budowanie marki, codziennego czasu dla jasności 🙂 Oraz jak mocno jesteś w stanie się zaangażować. Jeśli już sprzedamy pierwsze czy drugie szkolenie, …

JAK SILNA MARKA OSOBISTA POMAGA W SPRZEDAŻY SZKOLEŃ Read More »

Wizerunek się kreuje, a silną markę – buduje

Rozczaruje się ten, kto będzie oczekiwał szybkich efektów i tego, że zbuduje silną markę osobistą w ciągu tygodnia, miesiąca, a nawet roku. Nie wierzcie tym, którzy mówią, że ich marka osobista jest już zbudowana. To niemożliwe, bo ten proces właściwie trwa przez całe życie. Skąd w takim razie mamy wiedzieć, kiedy nasza marka jest już wystarczająco silna i rozpoznawalna? Po czym poznamy, że nasz wysiłek nie poszedł na marne i mozolna praca …

Wizerunek się kreuje, a silną markę – buduje Read More »

6 NARZĘDZI DO WEBINARÓW

W ostatnich miesiącach obserwuję znaczący wzrost zainteresowania webinarami.  To szybkie, proste i nowoczesne narzędzie do komunikacji i e-learningu przeżywa swoje szczyty popularności. To dobry moment, aby przybliżyć Wam narzędzia do webinarów, które osobiście preferuje najbardziej. 1. FRESHMAIL  FreshMail to program głównie do email marketingu ale ostatnio został poszerzony o kilka funkcji. Można w nim zorganizować webinary, tworzyć landing page, formularze zapisu na newsletter, wysyłać SMSy czy maile transakcyjne.   Co jest …

6 NARZĘDZI DO WEBINARÓW Read More »

Jak zamienić KOLEKCJONOWANIE WIZYTÓWEK w budowanie relacji biznesowych

Konferencja, szkolenie czy event branżowy i w etui przybywa wizytówek. To bezcenne uścisnąć dłoń i posiadać kontakt do osoby, z którą być może byłoby ciężko spotkać się w innych okolicznościach. Ale czy na pewno potrafimy wykorzystać taką okazję, aby zbudować długotrwałą relację? Co zrobić, aby zamienić kolekcję wizytówek w sieć wartościowych kontaktów? Przede wszystkim – zapisz nowy kontakt w telefonie To jest ważne z dwóch powodów: Po pierwsze – nigdy nie wiesz, czy nowo …

Jak zamienić KOLEKCJONOWANIE WIZYTÓWEK w budowanie relacji biznesowych Read More »

A może RZUCIĆ WSZYSTKO?

Czy w każdym momencie życia można rzucić wszystko i zacząć od nowa? Czy zawsze jest czas na to, aby zostać tym, kim kiedyś chciało się być, ale jakoś tak w życiu ułożyło się inaczej? Zastanów się, czy jesteś we właściwym momencie swojego życia i kariery zawodowej? Czy jesteś tym, kim chciałeś być jeszcze pięć lat temu? Jeśli nie, to prawdopodobnie ostatni moment na podjęcie ważnych decyzji i pierwszy krok naprzód. Wykorzystaj …

A może RZUCIĆ WSZYSTKO? Read More »

BUDOWANIE MARKI NIE JEST ŁATWE

Bez strategii wdrażanie jest bezsensowne. Bez wdrażania strategia jest bezużyteczna – Morris Chang CEO of ISMC Brałam udział w wielu projektach budowania marek szkoleniowych. Dużych, małych, z osobą znaną i osobami które dopiero zaczynają. Dlatego chcę Cię dobrze przygotować do budowania Twojej marki, bo może wcale nie być łatwo, szczególnie na początku. Może być też tak, że stworzysz szkolenie, w które wierzysz, i wiesz że ludzie go potrzebują, a oni jednak …

BUDOWANIE MARKI NIE JEST ŁATWE Read More »