Jakim cudem w gąszczu ofert szkoleń, coachingów i doradców wyróżnić się i sprawić, by klienci kierowali się właśnie do nas ze swoją uwagą i pieniędzmi?
Po pierwsze, by stać się szkoleniowcem, coachem, doradcą itp. należy przede wszystkim COŚ WIEDZIEĆ. Brzmi banalnie ALE Zastanów się, ilu znasz „specjalistów” , którzy przeczytali kilka książek, przesłuchali 4 szkolenia, poszli na trzy większe eventy branżowe i poczuli „powołanie”.
Rozumiesz już dokąd zmierzam?
Szkoleniowiec to fajny zawód. Natomiast fakt, że tak wielu ludzi, którzy nie mają do tego podstaw/doświadczenia/talentu, nim się zajmuje sprawia, że każdemu wydaje się ona być świetnym sposobem na zarabianie pieniędzy.
Natomiast rynek jest zawsze najlepszą instytucją weryfikującą jakość danej usługi. ?Jeśli guzik wiesz, to guzik zbudujesz. ? Nabierzesz kilka osób, ale nie zbudujesz relacji z rynkiem. Dlatego jeśli zabierasz się za ten fach nie mając o nim pojęcia, to nie możesz się dziwić, że idzie jak po grudzie. Inaczej iść nie może. Latami zbierane doświadczenia i budowane w rezultacie relacje z odbiorcami to coś, czego nie da się oszukać. Musisz to przeżyć, żeby stać się naprawdę „kimś” w tym fachu.
Potrzebujesz wsparcia w budowaniu swojej marki osobistej lub marki firmy? Masz wrażenie, że działania które do tej pory wykonywałeś nie przynoszą oczekiwanego rezultatu? – zachęcam do kontaktu. Napisz do mnie na adres: kontakt@justynasprawka.pl lub zadzwonisz pod numer tel. 500 719 279.