Jakim cudem w gąszczu ofert szkoleń, coachingów i doradców wyróżnić się i sprawić, by klienci kierowali się właśnie do nas ze swoją uwagą i pieniędzmi?
Po pierwsze, by stać się szkoleniowcem, coachem, doradcą itp. należy przede wszystkim COŚ WIEDZIEĆ. Brzmi banalnie ALE Zastanów się, ilu znasz „specjalistów” , którzy przeczytali kilka książek, przesłuchali 4 szkolenia, poszli na trzy większe eventy branżowe i poczuli „powołanie”.
Rozumiesz już dokąd zmierzam?
Szkoleniowiec to fajny zawód. Natomiast fakt, że tak wielu ludzi, którzy nie mają do tego podstaw/doświadczenia/talentu, nim się zajmuje sprawia, że każdemu wydaje się ona być świetnym sposobem na zarabianie pieniędzy.
Natomiast rynek jest zawsze najlepszą instytucją weryfikującą jakość danej usługi. 👎Jeśli guzik wiesz, to guzik zbudujesz. 👎 Nabierzesz kilka osób, ale nie zbudujesz relacji z rynkiem. Dlatego jeśli zabierasz się za ten fach nie mając o nim pojęcia, to nie możesz się dziwić, że idzie jak po grudzie. Inaczej iść nie może. Latami zbierane doświadczenia i budowane w rezultacie relacje z odbiorcami to coś, czego nie da się oszukać. Musisz to przeżyć, żeby stać się naprawdę „kimś” w tym fachu.
Potrzebujesz wsparcia w budowaniu swojej marki osobistej lub marki firmy? Masz wrażenie, że działania które do tej pory wykonywałeś nie przynoszą oczekiwanego rezultatu? – zachęcam do kontaktu. Napisz do mnie na adres: kontakt@justynasprawka.pl lub zadzwonisz pod numer tel. 500 719 279.