Zakładka O TRENERZE na stronie internetowej, czy w opisie szkolenia należy do najczęściej odwiedzanych informacji przez uczestników szkoleń.
Każdy, kogo zainteresuje temat szkolenia będzie chciał znać Twoje doświadczenie, oraz to jakim jesteś człowiekiem. Ludzie wejdą na stronę o Tobie, aby dowiedzieć się, czy potrafisz przekazać wiedzę w sposób lekki, a język komunikacji jest dostosowany do nich samych. Pamiętaj, że nikt nie chce umrzeć z nudów na Twoim szkoleniu. Każdy z uczestników chce mieć gwarancję , że dobrze inwestuje swoje pieniądze. Dlatego stwórz te informacje, w taki sposób jakbyś po prostu mówił do swojego klienta. Daj się poznać, jako człowiek z krwi i kości.
?Użyj takich samych słów, gdy opowiadasz swoim znajomym, o tym co robisz i czym się zajmujesz. Stwórz prawdziwą historię, aby ludzie poznali Cię takim jaki jesteś, tworząc tym samym spójny wizerunek.
?Opisz rozwój swojej kariery pokazując nie tylko sukcesy, ale i potknięcia. Błędy pozwalają wyciągać najważniejsze życiowe lekcje i ludzie docenią również ich wartość.
Pamiętaj, że im bardziej się otworzysz, tym większą więź możesz nawiązać ze swoimi klientami, którzy po prostu będą się z Tobą identyfikować.
Potrzebujesz wsparcia w budowaniu swojej marki osobistej lub marki firmy? Masz wrażenie, że działania które do tej pory wykonywałeś nie przynoszą oczekiwanego rezultatu? – zachęcam do kontaktu. Napisz do mnie na adres: kontakt@justynasprawka.pl lub zadzwonisz pod numer tel. 500 719 279.