fbpx

NIE UPODABNIAJ MARKI DO KONKURENCJI!

Co jest sekretem udanych działań w budowaniu marki?

Dobrze rozpisana strategia? Odpowiedni dobór narzędzi? Trafne zdefiniowanie grup docelowych? Żadnego z tych elementów nie sposób pominąć, jednak niezbędna jest klamra, która zepnie je w całość. Takim spoiwem jest autentyczność, bez której nie ma skutecznej komunikacji.

Budowanie marki jest często mylnie kojarzony z kreowaniem „nowego ja”.

Tymczasem dobra strategia opiera się na tym, co dana firma, marka już posiada, choć być może jeszcze o tym nie wie. Sztuką jest odnaleźć wyróżniki, które stanowią o naszej wyjątkowości i opowiedzieć o nich tak, aby inni chcieli nas słuchać i, przede wszystkim, uwierzyli w to, co słyszą.

W komunikacji, tak jak w każdej dziedzinie życia, istnieją pewne trendy, mody, za którymi niestety czasem podąża się na oślep. Wśród potencjalnych Klientów zauważam niekiedy pokusę zastosowania pewnych narzędzi i rozwiązań… „bo teraz wszyscy tak robią”. Tymczasem to, co sprawdziło się w przypadku konkurencji niekoniecznie musi być dobre dla Twojej firmy lub marki. Warto zastanowić się wspólnie nad tym, co może nas na tle konkurentów wyróżnić, a nie jak się do nich upodobnić.

Działania związane z budowaniem marki to zatem nie zakładanie modnych masek, a zaprezentowanie tego, co jest naszą siłą.

——————————————————–
Potrzebujesz wsparcia w budowaniu swojej marki osobistej lub marki firmy? Masz wrażenie, że działania które do tej pory wykonywałeś nie przynoszą oczekiwanego rezultatu? – zachęcam do kontaktu.
Napisz do mnie na adres: kontakt@justynasprawka.pl lub zadzwonisz pod numer tel. 500 719 279.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *