fbpx

RELACJE W BIZNESIE

Przedświąteczny czas skłonił mnie do refleksji na temat relacji międzyludzkich. 🗣 Przede wszystkim tych biznesowych. W końcu biznes nie rodzi się w próżni. To zwyczajnie świat ludzkich relacji, a za słowami takimi jak „branża” czy „rynek” zawsze kryją się po prostu… ludzie. Wydawałoby się, że w czasach stałego dostępu do Internetu, gdzie w sekundę możemy skontaktować się z osobą z drugiego końca świata, budowanie relacji biznesowych stało się dużo prostsze. Jednak nic bardziej …

RELACJE W BIZNESIE Read More »

Trudni klienci – odpuścić czy walczyć?



Wszyscy ich znają i raczej rzadko „kochają”. Współpraca z trudnym klientem zawsze stanowi wyzwanie, choć bez wątpienia równie często jest mocno zniechęcająca. Istnieje naprawdę wiele typów klientów, którzy spędzają nam sen z powiek. Milczący tygodniami, wiecznie niezdecydowani, krytykujący i tacy, którzy są przekonani o własnej nieomylności niezależnie od sytuacji. Czy warto w ogóle podejmować współpracę z klientem, z którym od samego początku zwyczajnie „nie klika”? 👉 Dobre nastawienie to podstawa! Każde doświadczenie biznesowe, …

Trudni klienci – odpuścić czy walczyć?

 Read More »

MARKA OSOBISTA- ILE JESTEŚ W STANIE ZAPŁACIĆ

Jaką cenę jesteś w stanie zapłacić za swoje marzenia ? To ważne pytanie, które zadaje moim klientom na początku wspólnej drogi. Tak naprawdę każdy chce „dużo- szybko- przy minimalnym zaangażowaniu” 🚩 Dla jednych ceną którą płacą za pełne sale na szkoleniach jest CZAS włożony w budowanie marki, przygotowanie i sprzedaż szkoleń (często praca w weekendy, kosztem rodziny, znajomych). Nagrania, treści merytoryczne, publikacje, wystąpienia publiczne, poszukiwanie inspiracji …

MARKA OSOBISTA- ILE JESTEŚ W STANIE ZAPŁACIĆ Read More »

KOSZTY WSPÓŁPRACY Z BLOGERAMI

O współpracy z blogerami słyszymy często. Być może zastanawiasz się czy również Twój biznes może wykorzystywać influencer marketing? Współpraca z blogerem staje się coraz bardziej popularna, ponieważ konsumenci chcą widzieć „znajomych z sąsiedztwa”, ludzi podobnych do nich. Jak zacząć współpracę z blogerem? Są dwie opcje: ➊ Samemu, wyszukując w internecie interesującej Cię osoby: ✔ Tutaj można użyć wyszukiwarki Google i wpisać konkretną frazę (np. “blogi o nieruchomościach”) a następnie …

KOSZTY WSPÓŁPRACY Z BLOGERAMI Read More »

PIERWSZA SPRZEDAŻ JEST BARDZO KOSZTOWNA

Pierwsza sprzedaż kosztuje nas dziesięć razy więcej, niż ponowna sprzedaż tej samej osobie. Może jesteś zaskoczony, że to aż dziesięć razy więcej, ale zastanów się: najpierw trzeba się zareklamować, wypromować swój produkt poszukać potencjalnych klientów potem spotkać się nawet z dziesięcioma kandydatami, by znaleźć jednego klienta następnie trzeba się z nim spotkać ponownie, negocjować warunki wreszcie dostarczyć mu produkt, wdrożyć sprawdzić, czy jest z niego zadowolony… …

PIERWSZA SPRZEDAŻ JEST BARDZO KOSZTOWNA Read More »

DLACZEGO TO TAKIE WAŻNE ?

Brałam udział w wielu projektach budowania marek szkoleniowych. Dużych, małych, z osobą znaną i osobami które dopiero zaczynają. Dlatego chcę Cię dobrze przygotować do budowania Twojej marki, bo może wcale nie być łatwo, szczególnie na początku. Może być też tak, że stworzysz szkolenie, w które wierzysz, i wiesz że ludzie go potrzebują, a oni jednak nie będą kupować. Musisz wierzyć, że aby zbudować swoje imperium szkoleniowe, czeka Cię praca, dużo pracy …

DLACZEGO TO TAKIE WAŻNE ? Read More »

OD CZEGO ZACZĄĆ BUDOWANIE MARKI SZKOLENIOWEJ?

Aby zbudować dom, musisz zacząć od solidnych fundamentów. Silna marka wzrasta  nie tylko na wizji naprawiania świata, ale również na bardzo konkretnych podstawach.  Dlatego zanim założysz konta w social mediach i ochoczo opowiesz ludziom o swoich usługach , usiądź z kartką papieru i opisz cały swój projekt. Oto podstawowe kroki, stanowiące fundament silnej marki szkoleniowej:  Odpowiedz na pytanie „komu i w czym chcesz pomóc? Jaki problem możesz rozwiązać za pomocą …

OD CZEGO ZACZĄĆ BUDOWANIE MARKI SZKOLENIOWEJ? Read More »

NAJWIĘKSZE WYZWANIE PRZED ZARABIANIEM NA WŁASNYCH SZKOLENIACH

NAJWIĘKSZE WYZWANIE PRZED ZARABIANIEM NA WŁASNYCH SZKOLENIACH   Brak dobrego planu i czasu na systematyczne działania. To jedno z najczęstszych wyzwań przed którymi stają osoby, które chcą zacząć zarabiać na własnych szkoleniach. Większość ma już pomysł na szkolenie i wstępna jego koncepcją.  Bez trudu znajdują informacje, że budowanie marki szkoleniowej to proces, trzeba działać systematycznie, publikować, nagrywać, dzielić się wiedzą…  Proces sprzedaży i obsługi klienta szkolenia za kilka tysięcy złotych, też nie może …

NAJWIĘKSZE WYZWANIE PRZED ZARABIANIEM NA WŁASNYCH SZKOLENIACH Read More »

DLACZEGO MOJE SZKOLENIE SIĘ NIE SPRZEDAJE

Dlaczego moje szkolenie się nie sprzedaje ? Kiedy często po wielu miesiącach czy nawet latach, dojrzewamy do decyzji aby dzielić się swoją wiedzą z innymi, czyli wprowadzić na rynek szkolenie, spędzamy mnóstwo godzin aby przygotować je jak najlepiej.  Często na pierwszą edycję miejsca się zapełniają.  Kupują nasi znajomi, kilka miejsc rozdajemy za darmo albo sprzedajemy za symboliczną “złotówkę” aby tylko zwróciły się koszty. Wierzymy, że kolejne edycji sprzedadzą się …

DLACZEGO MOJE SZKOLENIE SIĘ NIE SPRZEDAJE Read More »

ILE KOSZTUJĄ SZKOLENIA

Szkolenia, warsztaty, kursy – widzimy dużą szansę rozwoju w tego typu inicjatywach. Chcemy podnosić swoje kwalifikacje, zdobywać nowe umiejętności. Potencjał szkoleń, dostrzeli również pracodawcy, którzy zaczęli inwestować sporo pieniędzy w firmy szkoleniowe. Przedsiębiorstwa nie tylko wysyłają pracowników na szkolenia zewnętrzne, ale także organizują je wewnątrz firmy. Biorąc udział w szkoleniach i kursach pracownicy zdobywają nowe kompetencje oraz wspierają swój rozwój. Firmy oferujące usługi szkoleniowe, kuszą bogatymi ofertami. …

ILE KOSZTUJĄ SZKOLENIA Read More »